ASV trzpień od mieszka odprowadzającego cośnienie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #26
    Zamieszczone przez endryu
    Fachowiec po parametrach w określonych warunkach powinien coś ustalić ?
    może ale nie musi
    nasunął mi się jeszcze pomysł a raczej podejrzenie na filtr palia. Dawno był zmieniany lub może masz założony filtrona ??
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • endryu
      RS
      • 2006
      • 3773
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #27
      filtr paliwa-oryginalny. Przebieg na nim 25000 km.
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10965
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        przypominam objawy:
        - auto jeżdzi jak zwykły diesel, przy około 3000rpm łapie na dodatek notlaufa i wtedy jeździ jak diesel z zaczepionym wagonem
        - wcześniej przy 3000 zaczynał brać teraz już tylko notlauf
        - vag pokazuje błąd przeładowania

        sprawa ma się tak:
        - zawory N75, N81(chyba) i PA66 są sprawne - wymontowałem i sprawdzałem dmuchem i wdechem bez i z podłączonym napięciem - raz dmuchają tędy raz tędy
        - na wszelki wypadek podmieniony był N75
        - rurki podciśnienia - te podejrzane wymienione
        - przy chodzącym silniku i gazowaniu nie rusza się ani tłoczek od EGR ani mieszek turbiny
        - gaśnie ze strasznym szarpnięciem (nie rusza się tłoczek EGR)
        - sztanga turbiny rusza się ciężko, ale się rusza jakieś 2cm
        - jak próbuję zassać wężyk od mieszka to nie daję rady
        - N75 cyka przy właczeniu zapłonu

        pytania:
        - czy przy gazowaniu na luzie i odpalaniu mają sie ruszać w/w mieszki?
        - czy w N75 powinien ssać powietrze poprzez dolny króciec ATM?
        - czy może podciśnienie jest słabe? jak sprawdzić pompę podciśnienia?

        zabiję się kiedyś tym autem przy wyprzedzaniu!

        kurwa, już sam nie wiem co jeszcze?! :?
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          Zamieszczone przez krzynol
          - czy przy gazowaniu na luzie i odpalaniu mają sie ruszać w/w mieszki?
          Przy odpaleniu mieszek powinien wykonac ruch chyba w dol, a po zgaszeniu wrocic do gory.


          Odpinales sam mieszek od sprezarki, zeby zobaczyc czy samo sterowanie cieglem dziala. Turbina czysta :?:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10965
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez Maicroft
            Odpinales sam mieszek od sprezarki, zeby zobaczyc czy samo sterowanie cieglem dziala. Turbina czysta
            no tylko to mi pozostało, ale to muszę na kanał...
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • lukas_ig
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2006
              • 230

              #31
              Zamieszczone przez krzynol
              no tylko to mi pozostało, ale to muszę na kanał...
              Krzynol faktycznie żeby sztangę sciągnąć to raczej trzeba conajmniej poluzować mieszek. Są tam tylko dwie nakrętki ale dostęp z komory silnika jest tragiczny więc przydałby się kanał :roll:
              PerfectService by

              Komentarz

              • speedy1953
                Ambiente
                • 2008
                • 105

                #32
                A ja jestem po czyszczeniu turbiny . Po zdenontowaniu całego kolektora z turbiną okazało się , że mieszek działa ale dźwignia sterująca łopatkami ani drgnie . Po rozebraniu turbiny wyczyszcziłem cały nagar (syf ) i po złożeniu wszystkiego działa .
                Jazda próbna z pogwizdującą turbinką to duuuuuża frajda . Nareszcie wiem ile koników ma moja ocia . Od teraz raz w tygodniu trzeba poćwiczyć turbinę nich popracuje .
                0 mandatów za prędkość

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10965
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  kolejne informacje o problemach
                  - odpięta przepływka - dalej muł
                  - odłączony wężyk od sterowania mieszkiem turbiny - dalej muł

                  czyli nic się nie zmienia czy są podpięte czy nie w/w elementy
                  jutro zdejmuję mieszek i co mam sprawdzić?
                  - czy chodzi sterowanie kierownicami w turbinie?
                  - czy mieszek też bardzo ciężko chodzi?
                  - co jeszcze sprawdzić?

                  [ Dodano: Nie 18 Maj, 08 20:23 ]
                  zdjąłem mieszek całkiem z turbiny, chodzi ciężko, coś grzechocze w środku, wysypało się pół kilograma rdzy i piasku - po rozmowie z Grześkiem mieszek do wymiany.
                  Dźwignia sterująca turbiny chodzi leciutko w pełnym zakresie. Samochód ożył :szeroki_usmiech , ale i tak łapie notlaufa, bo nie ma mieszka, żeby przystopować turbinę. Czekam na mieszek i po wymianie nowe info. Poniżej zdjęcia mojego mieszka.



                  [ Dodano: Czw 29 Maj, 08 13:10 ]

                  autko napiera jak wściekłe, jest zajebiście.

                  Ale do rzeczy. Mieszek doszedł (dzięki Grzesiu).
                  Zamontowałem i dupa poszedłem do znajomego passata z silnikiem 105KM i zaczęliśmy z kumplem obserwować jego mieszek.
                  1. Przy włączaniu silnika sztanga wykonuje ruchy
                  2. Przy gazowaniu na luzie też mieszek chodzi

                  Idziemy do mnie i nic się nie rusza ! hm
                  to sprawdziliśmy jakie podciśnienia są w passacie na różnych wężykach
                  idziemy do mnie i nie ma podciśnienia - to sprawdzamy wężyki - wszystkie ok, z samej pompy podciśnienie idzie
                  to rozebraliśmy wszystkie łączniki, trójniki, wyczyściliśmy i okazało się, że jeden z nich był zasyfiony.


                  po prostu jak się mieszek spieprzył i rozszczelnił to podciśnienie wyssało z niego cały syf i w tym trójniku zlepił się on z wilgotnym powietrzem zasysanym z pompy hamulcowej i zatkał ten trójniczek takim błotkiem.
                  Wystarczyło przeczyścić, przedmuchać i cieszyć się od nowa życiem

                  Dzięki jeszcze raz dla dobrygrzeswawa
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  Pracuję...